YKS için KİTAP TAVSİYELERİ 2018 - Öneriler - Çalışma Programı - YGS + MF + TM + Hukuk

İlgili resim

Merhaba arkadaslar ben bu kitaplari alirken cogu kitap hakkinda internette hakkinda bilgi bulamamistim cogunu deneme yanilma yoluyla ogrendim ama olsun siz de benim yasadiklarimi yasamayin diye bu konuyu aciyorum. Farkli goruslere acigim diger arkadaslarda kitaplar hakkindaki fikirlerini belirtebilirler. Benim hedeflerim nispeten yuksekti o yuzden kendime gore yorumlayacagim haberiniz olsun. Konuyu simdi acmamin nedeni kitaplari dagitacak olmam. Basliyorum.

1- KAREKÖK YGS TÜRKÇE DENEMELERİ

Baslangic icin ideal cok zor olmayan bir kitap. Ben 11. Sinifta cozmustum memnun kalmistim acikcasi. Iyi yani cozumlerinin olmasi kotu yaniysa sorularin bir sure sonra kendisini tekrarlamasi. Ben genel olarak karekokun denemelerini begenmiyorum bu arada. 5/10

2- PALME YGS MATEMATİK SORU KİTABI

Benim kesinlikle tavsiye etmedigim kitaplardan bir tanesi. Icinde cok cesit soru var fakat bir sure sonra kendini tekrarliyor. Bu kitapta beni cildirtan nokta nerdeyse sayfada 1 cevap anahtari yanlis/hatali soru olmasi. Daha iyi alternatifler var kesinlikle . 4/10

3- ODTÜ YGS MATEMATIK SORU BANKASI

Ben hazirlanirken bu kitabi cozdum nedeni degisik ve zor sorulari barindirmasiydi sinavda bu kitaba yakin cikti mi derseniz cevap kesinlikle hayir. Kendisini matematikte ileri seviye yapmak isteyen bir kisinin cozebilecegi bir kaynak. Bazi yerleri abarti zorlamislar bu arada hocalariniz bile zorlanacagi tarzda sorular var. Alcaklara tavsiyem bu kitabin 2014 basimini bulmalari. Bendeki kitap 2015 basimi idi fakat hatalarla doluydu , sira arkadasiminki 2014 basimi idi ne hikmetse sorularin hepsi duzgun basimliydi bunun nedenini ben de anlamadim. 7/10

4- Fem Konu özetli soru bankasi

Ben bu kitabin yuksek hedefli arkadaslar icin zaman kaybi oldugunu dusunerek yola atildim ve cogunu cozmedim. Acikcasi cok da begenmemistim klasik soru tipleri vardi ve bastaki testleri bence fazlasiyla kek sorulardandi fakat sinava girince aslinda odtuyle kendimi bosa zorladigimi bu kitabi cozsem daha iyi olabilirdi diye dusundum. Yuksek hedefli arkadaslara tavsiyem bu kitabi alicaksaniz basindaki testleri atlayin.
7/10

5- YGS KAREKOK TURKCE SORU BANKASI

Ben bu kitabi bitirmedim fakat yuzde 70 ini cozdum. Ben bu kitabi begendim arkadaslar. Benim gibi turkce ozurlu birisi icin zor bir kitapti ama ise yaradi saniyorum. Turkceden tek bunu cozseniz yeterli diye dusunuyorum hele dilbilgisi icin yeter de artar. 8/10

6- KAREKÖK PARAGRAF SORU BANKASI

Bu kitabi da cozebilirsiniz fakat ben paragraftan soru bankasi cozmeyi cok anlamli bulmuyorum. Ben paragrafta anlam kismini bitirmistim fakat bana bir sey kattigini dusunmuyorum cunku kitap paragraf sorularini kategorize ederek testler yapmis yani siralama sorulari belirli testlerde , paragrafta anlam ve ana dusunce sorulari bir yerde , kacinci cumle gereksiz sorulari bir yerde toplanmis bu benim hosuma gitmemisti. 5/10

7- YGS KAREKOK COGRAFYA SORU BANKASI

Bu kitabi ben mf birisine onermiyorum cunku bu kitap zor arkadaslar. Eger ilk 100 gibi bir hedefiniz varsa bu kitabi alin ugrasin ama diger arkadaslara tavsiye etmiyorum. Ben bu kitabin yuzde 40 ini cozdum ve cozdugum yerleri begenmistim dedigim gibi karar sizin. 7/10

8- YGS KAREKOK TARIH SORU BANKASI

Bu kitabin sorularinda yorum ve bilgi ic ice o yonden alinabilir bir kitap. Cografyasi kadar bana zor gelmemisti. Bence sorulari size bir seyler katabilcek cinsten. 7/10

9- YGS PALME KIMYA SORU BANKASI

Tertemiz bir kitap. Alin bitirin bir daha ugrasmayin diyebilecegim tarzda bir kitap. Bol test var ve fazlaca soru tipine yer verilmis. Sinav icin yeterli ve guzel bir kitap.(muhtemelen piyasadaki cogu kitap oyle ama olsun ben bunu cozdum ve baya begendim) 9/10

10- EDAM YGS-LYS TARIH VE COGRAFYA KONU ANLATIMLI

Cografyasini begendim guzel ve kisa fakat tarihi icin ayni seyi soyleyemecegim. Tarih kitabindaki sayfa dizayni okumaya hic elverisli degil. Fiyati cok degildi isterseniz alabilirsiniz.

11- 300 SORUda YGS TURKCE (HALIL ZENCIRLIOGLU)

Ben bu kitabi sinava bir ay kala genel tekrar amacli cozdum ve begendim. Konu testleri cikmis sorulardan olusmasi iyi. Tavsiyem konular bittikten sonra bu kitabi bir cila niyetine cozmeniz cunku kitabin sorulari anlatma sekli ilk olarak soruyu verip sonra konuyu anlatmak. Genel olarak iyi bir tekrar kitabi 8/10

12- YGS DENGE TEMEL MATEMATIK DENEMELERI

Sinava yakin ve yeterli bir kitap. Cozumleri olmasi buyuk bir avantaj her denemesinde 3 4 ozgun soruyla karsilasiyorsunuz ki bence ygsde de durum boyleydi. 8/10

13- APOTEMI YGS MATEMATIK DENEMELERI

Bu kitabi alip kendizi paralamayin arkadaslar gercekten degmiyor. Su kitaptaki sacma sapan ozdeslik, oran oranti sorulariyla ugrasilmaya degmez. Ben yuksek hedefli arkadaslar dahil tavsiye etmiyorum bence abartilmis bir kitap. 5/10

14- KAREKÖK YGS MATEMATİK DENEMELERİ

Bu kitap baslangic seviyesi bir kitap. 5. Denemeden sonra resmen sorular donguye giriyor ve ayni sorularla ugrasip duruyorsunuz. Tavsiye etmiyorum. 3/10

15- APOTEMI FEN DENEMELERI

Bu matematigine gore daha kabul edilebilir bir kitap yine icinde ygs ustu sorular cogunlukts fakat cozulebilir ve size bir seyler katar bence. Iki senedir gordugumuz uzere fenler zorlayici olmuyor yani size kalmis bir kitap. 6/10

16- FEM KAPSUL FEN DENEMELERI

Ben bu kitabi gercekten begenmistim. Icindeki sorular ygsye yakindi bence ve guzel sorulardi. Tavsiye edebilecegim bir kitap. 8/10

17- FEM SIMETRI SETLERI

Ben bu kitaplari bir heyecanla 11. Sinifta almistim fakat cok bakmadim. Eksik oldugum az yer vardi ygs mat icin ve bu kitaptan calismistim ve calistigim yerleri begenmistim. Cok bakinmadigim icin yorumum ne kadar dikkate alinir bilemeyecegim fakat bence guzel kitap. Puanlama yapmayacagim belirttigim nedenden oturu.

18- LMT YAYINLARI YGS TURKCE EL KITABI

Guzel bir kitap. Elinize alip yolda tekrar edebileceginiz tarzda. Genelde el kitaplarinin Kalitesini cok begenmem fakat bu bence olmus. Tavsiye ederim 8/10

19- YGS SIMETRI TURKCE

Ben turkcede kotu bir seviyedeydim ve ileri tasimam lazimdi. Bu kitap bana yeterli gelmedi. Eger turkcede iyiyseniz bu kitap size yeter de artar bence. Bu kitabin da cok az kismina baktim degerlendirme yapmayacagim.

20- YGS TEK KITAP

Bu kitap ygs sorularini gormemiz acisindan onemli cunku bakinca sorularin bazen kendini tekrarladigini goruyoruz. Bu tarz bir kitap tavsiye ederim. Hangi yayin fark etmez ama alin cozun ygs sorularini. 6/10 puanin nedeni sorulardaki ve cevap anahtarlarindaki eksiklikler ve hatalar.

22- EKSEN YGS KOLAY BIYOLOJI

Bu kitabi yazin bos durmamak icin cozmustum olur da belki birinizin de oyle bir amaci olur. Almayin bu kitabi baska kitaplara bakin size bir seyler katacak bir kitap bulun.

Geometri icin ayri bir ygs kaynagi almadim. Lys geometri karekoku cozdum sene basindan beri geometrisi iyi arkadaslar icin tavsiye ederim.

23- KARAAGAC FIZIK FOYLERI

Bu kitaplari ygs odakli almayin. Kitaplar ciddi anlamda zor size bir seyler katiyor fakat ygs icin is gormez bence. Artisi cozumleri olmasi. 7/10

24- PALME YGSLYS BIYolOJI SORU BANKASI

Bu kitabin ygs kismi guzel bunu cozebilirsiniz ygs icin tavsiye ederim. Lys kismi da oyle. 8/10

25- PALME YGS LYS KONU ANLATIMLI

Bu kitapta bolca ayrinti var ve bazi kisimlarda yanlislar var. Yine de defter tutmuyorsaniz tavsiye ederim. Hatirladigim kadariyla biraz tuzluydu.

26- FDD YGS/LYS BIYOLOJI SORU BANKASI

Cok kiside gormedim bu kitabi. Ygs kismi biraz daha lysye donuk. Isterseniz cozebilirsiniz. 8/10

Bu arada biyoloji icin ygs/lys ayirmayin.

27 - EIS FOYLERI GEOMETRI

Bu foyler gercekten guzel ve zor sorular iceriyor. Kendinizi geometride ileri tasimak isterseniz alip cozebilirsiniz. 8/10

28- FEM YGS LYS KIMYA SORU BANKASI

Bu kitabi ygs icin alip cozmeyin bence. Ygsyi ilgilendiren kisimlarinda lys sorulari da var. Ygs icin alip cozmek daha iyi bence.

29- FEN BILIMLERI YGS LYS FIZIK SORU BANKASI

Bu kitabin sorularini genel olarak cok begeniyorum. Ygs kisimlari da guzel. Fizigin dogasindan falan test sayisi az. Size yine de yetebilecek bir kitap. 9/10

30- SINAV YAYINLARI YGS KIMYA KONU ANLATIMLI

Bu kitabi bana hoca vermisti. Cok az bakindim ama begendim. Eger boyle bir ihtiyaciniz varsa gidin bir bakin bu kitaba icinize sinerse alabilirsiniz.

Evet arkadaslar benden bu kadar uzun oldu biraz ama olsun. Derecemi falan merak edenler olabilir.

Tr 35/5 sos 29/10 mat 39/1 fen 37/3

Siralamalar ygs1 3600 ygs2 3900


Insallah hepiniz hedeflerinize ulasirsiniz. Simdilik benden bu kadar.

Yorumlar

EN ÇOK OKUNANLAR

YKS Kaynak Kitap Tavsiyeleri 2020 - Öneriler -Çalışma Programı-+MF + Fizik + Kimya + Biyoloji + Edebiyat TYT / AYT

YKS(TYT / AYT) Hedefi Yüksek Olanlar için Kitap Tavsiyeleri 2020 (İlk 5K ve Üst Sıralamalar İçin) MAT- GEO-FIZIK-KIMYA-BIYOLOJI-TÜRKÇE

Bir Mezun Hikayesi - TYT / AYT Kaynak Kitap Tavsiyeleri 2019 - 2020 - Öneriler -Çalışma Programı-YGS+MF

YKS(TYT / AYT) Mağdurundan Öneriler 2018 - Kitap Tavsiyeleri 2017 - 2018 - Öneriler -Çalışma Programı - YGS + MF

ÇALIŞMAYA NERDEN BAŞLICAM ? VERİMLİ DERS ÇALIŞMAK