YKS Kaynak Kitap Tavsiyeleri 2020 - Öneriler -Çalışma Programı-+MF + Fizik + Kimya + Biyoloji + Edebiyat TYT / AYT


Bu konuyu önceden de açanlar var..Ama bu konuda herkesin farklı bir fikri var..Ve ben de kendi fikrimi sizlere ufak da bir yardımı olur diye paylaşayım dedim..


Öncelikle şunu belirtmeliyim ki kitap konusunda biraz müsrif davrandım malesef.Şuan mezunum.Geçen yıl her kitabı denedim neredeyse..O yüzden tavsiyelerime güveniyorum diyebilirim.


*(1-2-3-4 Şeklinde yapılan sıralamalar önceliğime göre belirlenmiştir..Örn:İlk sıradaki kitap en beğendiğim..)


konunun ilk mesajını sürekli Güncelleyip Fizik,Matematik,Geometri,Kimya,Biyoloji,Türkçe,Coğrafya gibi hepsini kategorize edip ekliyeceğim. Yalnız çözdüğünüz,incelediğiniz,çevrenizden olumlu yönde duyduğunuz kitapları görüşlerinizle eklemeniz lazım.



Edit-2: kitaplara tek tek yorumları ekleyeceğim arkadaşlar.



Edit-3: resimler kaldırıldı.





Arkadaşlar kaynaklar için halen yeterli bilgi yok ama ben bu gün kaynak bilgilerini olabildiğince eklemeye çalışıcağım.







MATEMATİK





Acil Ayt Matematik





Orta-Zor









Bilgi Sarmal Ayt Matematik





Orta









Acil Tyt Matematik





Orta









Apotemi Trigonometri





Orta-Zor









Apotemi Türev





Orta-Zor









Apotemi İntegral





Orta-Zor









345 Tyt Matematik





Orta









Okyanus Tyt Master





Orta









Bilgi Sarmalı Tyt Matematik





Orta









Apotemi Problemler





Zor









Hocalara Geldik Ayt Soru Bankası





Orta













BİYOLOJİ





Palme A-B Biyoloji Soru Bankaları





Orta









Limit Biyoloji Soru Bankası





Orta









Birey C Soru Bankası





Zor









Limit Yayınları Tyt-Ayt El Kitabı





Orta









Bilfen Biyoloji Ayt Soru Bankası





Orta-Zor













GEOMETRİ





Acil Geometri 1-2





Orta









Birey B Geometri





Orta









Nitelik Geometri





Orta-Zor







Ekstremum Analitik Geometri





Orta-Zor













KİMYA





Palme A-B Kimya Soru Bankaları





Orta









Çap Kimya Fasikülleri





Kolay-Orta













FİZİK





Nihat Bilgin Fizik





Orta









Yayın Denizi Fizik Soru Bankası 1-2





Orta









Apotemi Modern Fizik Soru Bankası





Orta-Zor









Fizik Birey B





Orta









Fizik Çap Fasikülleri





Kolay-Orta









Fizik Karaağaç Fasikülleri(Yeni Basımlar)





Orta













DİL VE ANLATIM





Limit Türkçe El Kitabı





Orta









Birey B Türkçe





Orta









Limit Paragraf Klavuzu





Orta









Karekök Türkçe Soru Bankası





Orta









Yayın Denizi Tyt Soru Bankası





Orta









Limit Kronometre Paragraf Soru Bankası





Orta













DENEMELER





Endemik Ayt Matematik Denemeleri





Apotemi Ayt Denemeleri





345 Denemeleri





Acil Tyt Matematik Denemeleri





Yanıt Yayınları Sosyal Denemeleri


work tumblr ile ilgili görsel sonucu




DERS PROGRAMI


Arkadaşlar Ders programı konusu çok önemlidir.. Öncelikle Başlık başlık verirsem tavsiyeleri daha yararlı olacak bence..


1) Günlük Program yapmayın

2) Saat saat gününüzü bölmeyin

3) Aynı hafta Ben bu kitabı bitireceğim , ya da şu dersi bitireceğim demeyin.

4)Gün içinde Sözel-Sayısal dersleri karışık çalışın en olmadı,2 saat Matematik 2 saat Fizik yapın.Dersten bıkmayın.

5)Haftalık program hazırlayın.


Tavsiyeler:

1)Yapamayacağım korkusu olmasın.

2)Yılmadan azimle çalışın

3)Denemelerin kötü gelmesine üzülmeyin.

4)Yanlışım çok hocaya sormuyum yanlışına düşmeyin


ÖRNEK PROGRAM: Arkadaşlar 1.hafta 2.hafta 3.hafta olarak hafta hafta bir kağıda yazın..Satıra haftaları sütuna dersleri yazın..O HAFTA HANGİ DERSTEN HANGİ KONUYU BİTİRECEĞİNİZİ YAZIN..

Program geniş ama dolu olsun.Yani Matematiği illa o gün bitireceğim derdiniz olmasın..Bugun mat çalışmak istemiyorsanız yarın çalışın ..Ama o Matematik konusu o hafta bitsin..




Okuduğunuz için Teşekkür ederim..



UMARIM HERKESE FAYDALI OLUR...

Yorumlar

  1. Mat 2 icin fen bilimleri yıldız serisi iyi midir? Zorluk derecesi nasildir?

    YanıtlaSil
  2. Mat 2 icin fen bilimleri yıldız serisi iyi midir? Zorluk derecesi nasildir?

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler, sade bir açıklama.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler, sade bir açıklama.

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkurler ama fem simetri 75 tl, palme matematik 50 tl yani insan bir set toplim dese 500 tl rahat gidecek. Arkadaslar ucuz kitap sitesi bilen var mi not: lutfen guvenilir olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.el almayı düşünürmüsün?nadirkitap.com dan bulabilirsin kitapları ucuz ayrıca 2.el de alabilirsin . ikinci el dediysem öyle yıpranmış gibi düşünme kullanmayanlar satmak istiyo ve satiyo o kadar.bizim burada bir kirtasiyeden mat fem simetri lys set aldm ben mesela.normalde 80 dedi ama ben 35 e aldm ikinci el di ve inan bana tertemizdi bi düşün hem böylece daha uyguna bir çok yayin kullanabilirsin

      Sil
  6. kitapseç. yargıyayınevi siteleri gayet güvenli kitap almak için tavsiye ederim . ben hep oradan alışveriş yapıyorum

    YanıtlaSil
  7. Sağolasın kardeşim her sitede kaynak aramaktan bıktım çok güzel yazmışsın

    YanıtlaSil
  8. matematik 1 icin asagidaki youtube kanalindaki cikmis soru cözümlerini tavsiye edebilirim:

    https://www.youtube.com/channel/UCEwMT8fPykBI76_LBZoRFRA

    YanıtlaSil
  9. palme ygs matematik çözen var mı? bana mı kolay geldi yoksa zaman kaybı denecek kadar kolay mı

    YanıtlaSil
  10. Fen bilimleri cizgiustu serisi lys oneririm

    YanıtlaSil
  11. Palme ygs konu anlatımlı matematik nasıl

    YanıtlaSil
  12. fem ygs konu anlatımlı matematik süper onun yanında esen lys matematik çok güzel esen çok iyi öğretiyor bence palme esen ve fen kraldır

    YanıtlaSil
  13. fizik dersi için ygs palme konu anlatımlı aldım. soru bankası ne onerırsınz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. palme ygs ve lys soru bankaları müfredat açısından uygun ver ösym yi yakından takip eden bir kitap palmeleri bitir senin için yeterli gelecektir

      Sil
  14. Azmimi artırdın kardeş Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  15. Ben Fem konu özetli mat 1 i şu an çözüyorum karekökde aldım ama çözmeyi düşünmüyorum hocalarım o kadar zora gerek yok dedi bende güvender %100 ygs aldım fem bittikten sonra güvenderide bitiricem inşAllah sizce doğru tercih mi yoksa başka soru bankalarına mı yönelsem matematik için ??

    YanıtlaSil
  16. Sözelim yaklasik 10 tane mat yapmam gerekiyo ygsde cokta matematigim yok hangi yayin benim icin iyi olur sizce bide hangi konulari bir sozel ogrencisi daha kolay anlar ve cozer? simdiden tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fdd kolay matematiği deneyebilirsin.Her sorunun altında çözümleriyle ilgili ipuçları var

      Sil
  17. Ygs esen matematik konu anlatimli aldim nasildir bi bilginiz var mi?

    YanıtlaSil
  18. Ygs esen matematik konu anlatimli aldim nasildir bi bilginiz var mi?

    YanıtlaSil
  19. Finalin 3 yazarlı biyoloji kitabını bulamadım 2 yazarlı olan nasıl arasinda cok fark var mı

    YanıtlaSil
  20. Ygs matematigim kotu karekok 0 bitirip hangi soru bankasini almaliyim

    YanıtlaSil
  21. siz nereyi kazandınız merak ettim

    YanıtlaSil
  22. Limit yayınları mat1 ve mat2 için nasıl??
    Ve bilfen mat1 ve mat2 için nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki yayın da gayet iyidir limiti sayısal dersler açısından yakından takip ediyor ve beğeniyorum bilfeni iyi düzeydeki her öğrenci ygs soru bankasını çözüyor bilfen lys hakkında bir fikrim yok ama

      Sil

Yorum Gönder

EN ÇOK OKUNANLAR

YKS(TYT / AYT) Hedefi Yüksek Olanlar için Kitap Tavsiyeleri 2020 (İlk 5K ve Üst Sıralamalar İçin) MAT- GEO-FIZIK-KIMYA-BIYOLOJI-TÜRKÇE

Bir Mezun Hikayesi - TYT / AYT Kaynak Kitap Tavsiyeleri 2019 - 2020 - Öneriler -Çalışma Programı-YGS+MF

YKS(TYT / AYT) Mağdurundan Öneriler 2018 - Kitap Tavsiyeleri 2017 - 2018 - Öneriler -Çalışma Programı - YGS + MF

ÇALIŞMAYA NERDEN BAŞLICAM ? VERİMLİ DERS ÇALIŞMAK